بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

سرمربی مشهدی تیم ملی راگبی عراق: در مسابقات جام عرب شانس کسب مقام داریم

  • کد خبر: ۲۰۰۷۸۳
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
سرمربی مشهدی تیم ملی راگبی عراق: در مسابقات جام عرب شانس کسب مقام داریم
سرمربی مشهدی تیم ملی راگبی عراق گفت: اگر در جام راگبی عرب استفاده از بازیکنان بومی برای کشور‌ها الزامی شود ما قطعا شانس کسب مقام داریم.

حمید تقوی‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی عراق در مشهد عنوان کرد: ما در حال آماده‌سازی تیم ملی راگبی عراق برای مسابقات جام عرب در عربستان در بهمن ماه امسال هستیم. با توجه به برنامه‌ای که برای تیم عراق داشتم، پس از برگزاری اردوی خود در بغداد در نظر داشتیم یک اردوی ۱۰ روزه در بیروت لبنان برگزار کنیم. با توجه به اینکه تیم‌های مدنظرمان نتوانستند در اردوی بیروت حاضر شوند، تصمیم گرفتیم اردوی آماده‌سازی تیم را در مشهد برگزار کنیم تا در کنار آن با تیم راگبی خراسان رضوی بتوانیم بازی دوستانه برگزار کنیم.

وی افزود: راگبی خراسان رضوی یکی از تیم‌های خوب ایران محسوب می‌شود. من نیز در گذشته مربی این تیم بوده‌ام. شرایط خوبی داشتند و می‌توانستیم بازی دوستانه خوبی با آنان داشته باشیم؛ از همین رو اردوی خود را در مشهد برگزار کردیم. ۳ بازی دوستانه با تیم راگبی خراسان رضوی برگزار کردیم که سهم هر تیم یک برد و یک بازی نیز به تساوی کشیده شد.

سرمربی تیم ملی ۷ نفره راگبی عراق در خصوص امکانات و تجهیزات راگبی در مشهد نسبت به عراق گفت: در کشور خودمان کمپ‌های ورزشی خوبی داریم. کشور عراق نیز اخیرا در مقوله ورزش و امکانات پیشرفت کرده است. عراق فدراسیون راگبی خوبی دارد و از آنجا که این رشته المپیکی است، تلاش دارند تا به جایگاه خودش دست یابد. از همین رو از تمام توانایی‌های خود برای ارتقای جایگاه راگبی خود استفاده می‌کنند.

تقوی‌نژاد بیان کرد: در ایران نیز کمپ‌های خوبی وجود دارد. مجموعه ورزشی آستان قدس نیز تمام امکانات را در کنار یکدیگر فراهم کرده است. ما نیز به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از این مجموعه استفاده کنیم.

وی در خصوص توجه به راگبی در عراق تصریح کرد: در ایران نیز تا زمانی که فدراسیون راگبی وجود نداشت، نگاه و توجه چندانی به راگبی وجود نداشت. از زمانی که میرمهدی حسینی، رئیس فدراسیون راگبی ایران شد، امیدوار شدیم تا راگبی در ایران به لحاظ بودجه و جایگاه همانند سایر رشته‌های المپیکی شود.

تقوی‌نژاد اضافه کرد: در عراق نیز برای این مقوله در سال جدید میلادی برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است. فدراسیون راگبی عراق برنامه و بودجه مدونی در نظر گرفته است. با همکاری فدراسیون راگبی ایران و عراق ماموریت پیدا کردم تا در فدراسیون راگبی عراق یک برنامه‌ریزی چند ساله برای تیم‌های ملی آقایان و بانوان در تمام رده‌های سنی را انجام دهم.

سرمربی تیم ملی ۷ نفره راگبی عراق در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه تیمش در مسابقات جام عرب در عربستان افزود: یک مقوله‌ای در راگبی آسیا وجود دارد و آن این است که استفاده از بازیکنان بومی کشور‌ها است. اگر در جام عرب این قانون عملی شود و از بازیکنان عربی استفاده شود، شانس کسب جایگاه داریم، اما اگر قرار باشد بازیکنان کشور‌های عربی با بازیکنان اروپایی قرارداد ببندند تا برای تیم‌های ملی خود استفاده کنند، کار ما را سخت خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->